niedziela, 13 grudnia 2015

Recenzja książki Lodoviki Comello ,, Cała reszta nie ma znaczenia"

 Hej! To mój pierwszy post, mam nadzieję, że się polubimy! Piszcie w komentarzach jaką książkę chcielibyście abym zrecenzowała. Życzę miłego czytania!

Lodovica Comello- włoska aktorka i piosenkarka, znana głownie z serialu ,,Violetta".

Opis główny :

,,Cała reszta nie ma znaczenia"- tytuł biografii Włoszki. Książka przeznaczona głownie dla jej fanów lecz nie tylko. Nie jestem fanką tej osoby, ale przyznam, że czytało mi się ją bardzo lekko. Jest wiele ciekawostek, informacji o niej, a także przepis na jej ulubione danie i wiele innych...Rzeczą, która naprawdę mnie urzekła jest to, że autorka włożyła dużo pracy i serca przy pisaniu tej pozycji. Jest to taki jakby jej pamiętnik. Bardzo fajne!



Opis szczegółowy :
,,Do startu gotowi, Hop!" -Taki tytuł nosi pierwszy rozdział. Lodo opowiada w nim o swoich przyjaciółkach, o tym co czuła na castingu, trochę o swojej rodzinie, o swojej szkole...Taki rozdział ogólny.
Następne rozdziały były o poszczególnych "tematach". ,,Amore, Mia!"- mój zdecydowanie ulubiony rozdział. Jest ono o jej malutkiej siostrzenicy. Włoszka nie mogła się doczekać kiedy przyjdzie na świat. To jej oczko w głowie. Ulubienica cioci, która nawet zadedykowała jej jedną ze swoich piosenek.

Opis graficzny:
Okładka jest wykonana w bardzo przyjaznym dla oka stylu. Nie jest ani tego za dużo, ani za mało. W sam raz. W środku książki możemy znaleźć wiele zdjęć bardzo dobrej jakości. Chciałabym również zwrócić uwagę na to, iż są to w większości zdjęcia przedtem nigdzie nie publikowane, pochodzące z różnych archiwum rodzinnych.

Moja ocena :
Jak już niejednokrotnie pisałam powyżej, ta pozycja jest bardzo interesująca, napisana w sposób, który do mnie przemawia. Ja jestem jak najbardziej na tak.
Dlatego uważam, że zasługuje na 10/10 punktów za całość.


Za książkę dziękuję z całego serca wydawnictwu ,,Rebis"!

Mam nadzieję, że się wam podobało. Piszcie w komentarzach jakie inne pozycje mogłabym zrecenzować?
Macie tą książkę?
Na ile punktów wy ją oceniacie?
Jaki jest wasz ulubiony rozdział?
Lubicie Lodo Comello?


10 komentarzy:

  1. Świetny opis! Mam tą książkę i opis jest całkowicie zgodny z treścią. Czekam na inne recenzje. Może Kroniki Archeo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśne! Zachęciłaś mnie do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ale supcio.masz dar.bóg cię obdarowal niepowtarzalną mocą. Wykorzystaj ją. Pisz dalej,bo to twoje powołanie! Mogłabyś zrecenzowac książkę
    Bambolina -prosiak stulecia?Wierzę w Ciebie!Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam tej książki, ale lecę do sklepu i już kupuję.
    No właśnie teraz z tamtąd wracam i okazało się,że wszystkie egzemplarze wykupiła jakaś Emilia Jędrzejczak

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dodasz kolejną recenzję? Nie mogę się już doczekać!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog<3
    Niestety, ale nie mam tej książki :-(
    Lecz pomyślę nad jej kupnemO.O

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą książkę<3 Mam i kocham<3
    Pozdrawiam i całuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim, za miłe komentarze<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja :) Też jestem tu nowa :)
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.justypisze.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie za bardzo wiem kto to Lodovika Comello, ale sądzę, że ta książka to świetna pozycja dla jej fanów!

    OdpowiedzUsuń