poniedziałek, 21 grudnia 2015

Recenzja książki ,,Świat Violetty. Kompletnie nieoficjalny przewodnik".

Cześć! W dzisiejszym poście pokażę wam książkę wydawnictwa ,,Kaktus". Zapraszam!


Opis główny :
,,Świat Violetty. Kompletnie nieoficjalny przewodnik". Książka, która moim zdanie przypomina ,,Wikipedię", tylko w fioletowym stylu. W środku znajdziemy wiele, wiele informacji, ale to później... Można powiedzieć, iż opisany został prawie każdy bohater, zaczynając na głównych, a kończąc na epizodycznych. Super! Możemy też porobić coś sami np. zaprojektować stroje ślubne dla Leona i Violetty czy napisać wrażenia z koncertu. Ciekawy pomysł!







Opis szczegółowy:
W tym momencie zaczęłam się zastanawiać. Co napisać? Prawdę... Moim zdanie książka bardzo fajna, ale tak jak wcześniej pisałam, nadaje się na ,,Wikipedię" czy słownik. Jeśli chcemy ją przeczytać za jednym razem, to jest ona niestety, ale nudna. ,,Czytając" ją pomijałam wiele zdań, które mnie zupełnie nie interesowały. Kolejną rzeczą, która mi się nie podobała to mała ilość zdjęć. Jest ich niewiele, powtarzają się, niektóre nawet są rozmazane.








Opis graficzny :
Okładka wykonana jest z miękkiego materiału. Widać, że ten kto ją projektował spisał się na 6! Jest bardzo atrakcyjna dla oka. Lecz co z tego, jak w mojej głowie ciągle siedzą te nieszczęsne zdjęcia! Ja poprostu liczyłam na coś więcej...


Moja ocena :
Krótko, zwięźle i na temat. Ta pozycja do mnie nie przemówiła. Cena też jest dość wysoka, bo 39.90 zł. Nie wiem...
6/10
Uwaga: To na górze to tylko i wyłącznie moja opinia nie mająca na celu nikogo urazić!
Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu ,,Kaktus". Pozdrawiam!




A wy macie tę książkę?
Na ile punktów ją oceniacie?
Co sądzicie o mojej recenzji?



8 komentarzy:

  1. Fajna recenzja. Nie przepadam za Violettą. Ale trochę zachęciłaś mnie do przeczytania. Kiedy dodasz jakieś inne książki? ☺ Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja! Taka szczera! 6/10. Dobra opinia! Super! Czekam na następną recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic!
    You are plastic!
    A tak na serio to super.Obojętnie jaką książkę opiszesz i tak będzie wspaniale.Nie przeszkadza mi to, że na razie dodajesz z violetty, bo wiem, że na tym się nie skończy.Powodzenia i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja! Zgadzam się całkowicie z Nice Teenager.
    Wesołych Świąt wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśna, jak zwykle. Oczywiście czekam na nexta itp. itd. Love Life dobrze mówi. Taka szczera recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam zbytnio za Violettą ale twoje recenzje są najsuper! Myślę że jeszcze dużo książek dzięki tobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Parę dni temu zostawiłaś mi linka do twojego bloga i w taki sposób się tutaj znalazłam. :)
    Książki, które dotychczas zrecenzowałaś nie są dla mnie, bo jestem już za stara na Violettę, a poza tym gustuję w innym typie literatury. Nie zmienia to jednak faktu, że blog jest bardzo sympatyczny.
    Myślę, że masz potencjał, ale radziłabym Ci trochę wydłużyć twoje recenzje i bardziej szczegółowo opisywać co spodobało Ci się w książce, a co nie. ;)
    Z miłą chęcią będę tu zaglądać. :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej blogowej karierze!
    http://regalnapoddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! Super! Czekam na następną recenzję! Życzę Ci sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń