czwartek, 17 grudnia 2015

Recenzja książki,,Fashionista. Modowy Szkicownik".

Cześć! To mój drugi post! Zapraszam do czytania!

 
Robyn Neild-międzynarodowej sławy ilustratorka mody.
Opis główny :
 
,,Fashionista. Modowy Szkicownik. Wymyśli i narysuj najnowsze trendy". To pełny tytuł tej książki.
Przedział wiekowy? Nie ma! Szkicownik dla młodych, zarówno jak i dla starszych. Baw się modą! To naprawdę świetna zabawa! Na początku znajdziesz różne porady, wskazówki. Ty też możesz stać się światowej sławy projektantem mody. Wyraź swoje pomysły! Super!
 

Opis szczegółowy :

W tej książce, znajdziemy kilka rozdziałów. Są one między innymi o stylach różnych gwiazd, o trendach, czy o projektantach. Mój ulubiony rozdział to ten z gwiazdami. Możemy zaprojektować ubrania min. Katy Perry, Angelinie Jolie czy Kate Moss. Fantastyczne! Od razu gdy zobaczyłam szkicownik, zaczęłam malować!

Opis graficzny:

Okładka jak przystało na projektantkę, jest wykonana w bardzo ciekawy sposób. Przyjemna dla oka. Powiedziałabym, że skromna, ale ładna. Bardzo ładna. Zachęca, aby zajrzeć do środka.

    Moja ocena :

Bardzo spodobała mi się ta pozycja. Polecałabym ją szczególnie osobom kreatywnym, lubiącym świat mody. Lecz nie tylko. Wspaniała na jesienne wieczory. Pomaga zabić nudę, ale i przy okazji rozwija min. wyobraźnię.
Zasługuje na 10/10

Za książkę bardzo mocno dziękuję wydawnictwu ,,Kaktus"! Dziękuję!
Dziękuję, też wszystkim wam kochani!
Dziękuję!

Podoba wam się recenzja?
Co sądzicie o tej książce?
Macie tą książkę?
Jaka jest wasza ulubiona gwiazda?
Piszcie!
Jeszcze raz dziękuję <3<3
 

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Kochana, pisz dalej. Kocham twoje recenzje, są takie szczere i ciekawe. Mam ten szkicownik już od dawna:) Polecam wszystkim go kupić:D
    Świetny, świetny, jeszcze raz świetny<3:-o

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu! Super blog! Nic dodać, nic ująć! Fantastic! Perfect!
    Czekam również na recenzje czegoś innego niż książek. Rzecz jasna recenzje książek, są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Betty Verdas. Mogłabyś pisać recenzje jogurtów, kiełbasy.
    Ale tak też jest super.Jesteś super pisarką.Polecam też mojego bloga magicwhitewolfs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ty napisz nice teeneager recenzje o kiełbasach i jogurtach

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy dodasz kolejną recenzję? Nie mogę się już doczekać! Pisz dalej bo potrafisz. Trzymam kciuki! :)☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Superaśna recenzja.
    Czkam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w 100 % z komentarzami na górze!

    OdpowiedzUsuń