niedziela, 10 stycznia 2016

(Coś innego) Case na telefon

Witajcie moi kochani! Przed wami kolejny post z serii ,,Coś innego". Zdaję sobie sprawę z tego iż pewnie pomyślicie ,,Hmmm...To blog z recenzjami książek, a ta tu jakieś case wstawia". Wiem, ale zaplanowałam, że potem zrecenzuję kilka popularnych pozycji. Ok. Zaczynamy!





Case-,,etui" na telefon. Może być kolorowe, z wybranym zdjęcie czy obrazkiem. Są także wersje 3d.


Mój case, który nabyłam na stronce www.funnycase.pl kosztował 30 zł. Jest to silikonowe etui w kształcie Minionka z filmu animowanego o tej samej nazwie. Naprawdę bardzo przyjemne dla oka! Wielu znajomych pytało się co to i gdzie kupiłam! Wzbudza zainteresowanie! Przyciąga wzrok nie tylko ,,ciekawskich".


Na paczkę czekałam prawie tydzień, gdyż niestety był mały problem z wysyłką, ale sklep zrekompensował mi ten czas w formie darmowej foli ochronnej. Naprawdę bardzo mili ludzie! Jestem bardzo zadowolona!
Nie żałuję tego zakupu!


Wszystko naprawdę świetnie gra, ale... Jest jeden minus...Nie da się włożyć słuchawek! Nie wiem, może moje słuchawki mają złe wejście? Naprawdę nie wiem, ale ja żeby posłuchać muzyki muszę ściągać case.


Mimo wszystko produkt spisuje się na medal dlatego też daję 8,5/10  punktów.



Zapraszam na stronę www.funnycase.pl gdzie możecie zaprojektować case na swój telefon!
Pozdrawiam 
Całuję
Macie swoje case?
Podoba się wam recenzja?
Zapraszam do komentowania!

4 komentarze:

  1. Kobieto mam dokładnie taki sam. IDENTICO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski!W najbliższym czasie planowałam rozweselic mój telefon!Teraz wiem na jakiej stronce mogę coś takiego znaleźć. A po za tym twój minionek pozostaje w pamięci tych co go zobaczą

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Super! Tylko kiedy wznowisz działalność bloga? Chciałabym poznać wiele innych, ciekawych produktów! Może kosmetyki, albo ubrania? Nwm. Sama zdecyduj!
    Całusy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Trochę niewyraźne zdjęcia, ale Ok :)
      To nie hejt :)

      Usuń