środa, 10 sierpnia 2016

Recenzja książek "Soy Luna. Za Kulisami"

Cześć! Przed Wami recenzja trzech części książek ,,Soy Luna. Za Kulisami". Książki dostałam dzięki współpracy z wydawnictwem Egmont. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.


Tytuł:,,Soy Luna. Za Kulisami" cz.1-3
Wydawnictwo: Egmont
Ilość Stron: ok.16
Data premiery: 13.06.16r.
Cena: ok. 14 zł

,,Ta książka to fotograficzna opowieść o kulisach świata gwiazd nowego serialu Soy Luna, wyświetlanego na kanale Disney Channel."- Tak napisali autorzy na każdej z książek. Czy jest to zgodne z prawdą?


Ogólnie o Książkach:
Każda z książek jest o trzech innych aktorach z serialu. Zawiera olbrzymi, dwustronny plakat oraz dwie strony pełne naklejek. Całość zdobią ciekawe, wrotkowe obrazki. Plusem jest fakt, że niektóre ze zdjęć znajdujących się w książkach nie były nigdzie, wcześniej publikowane. Ja dodałabym jakiś quiz, test, czy krzyżówkę, ale brak powyższych nie obniża mojej opinii na temat tych pozycji.
Możemy przeczytać o emocjach, które towarzyszyły aktorom podczas castingu, dniu na planie itp. 

Część pierwsza:

Z tej części możemy się wiele dowiedzieć o: Karol- Luna, Caro- Nina oraz o Ruggero- Matteo.
Czasem nie było łatwo, ale Karol się nie poddawała.
Luna i ja jesteśmy do siebie podobne: obie nigdy się nie poddajemy. ~ Karol
Chyba każdy chciałby coś w sobie zmienić. Caro uważa, że jest po prostu zbyt... nieśmiała.
Każdy dzień przynosi mi nowe, wspaniałe doświadczenia, które zostaną mi na całe życie. ~ Caro
Ruggero już nie jest tym samym, młodym chłopcem. Wydoroślał...
...oto spełniają się moje marzenia. ~ Ruggero




Cześć Druga:

Niezwykłe trio: Valentina- Ambar, Katja- Jazmin i Malena- Delfi.
Valentina zupełnie różni się od Ambar. Chociaż...?
Dzielę z Ambar modowe pasje. ~ Valentina
Katjan uwielbia podróżować, szczególnie wtedy gdy są obok Niej przyjaciółki.
Czasami potykam się na równej drodze i śmieję się do siebie.  ~ Katja
Malena uwielbia prostotę, Delfi to fanka mody. Malena jest przemiłą dziewczyną, tego nie można jednak powiedzieć o postaci przez Nią granej.
Ważne jest, aby mieć przyjaciół, na których można liczyć... ~ Malena




Część Trzecia:

Michael- Simon, Lionel- Nico i Gaston- Pedro, to trzej przystojniacy z planu serialu ,,Soy Luna"
Michael nigdy nie zapomni swojego pierwszego castingu...
Kiedy przeczytałem scenariusz, pomyślałem: Łał, to właśnie chcę robić! ~ Michael
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak zaskoczony był Lionel gdy pewnego dnia podeszły do Niego fanki i poprosiły o autograf.
..w prawdziwym życiu jestem opiekuńczy. ~Lionel
Gaston stawia na muzykę. Każdego dnia uczy się i wie już wiele więcej niż na początku.
Mam nadzieję, że za pomocą muzyki uda mi się przekazać ludziom moje uczucia. ~ Gaston




Książki są gratką dla fanów serialu ,,Soy Luna", ale również ''niedoświadczony" oglądacz powinien po nie sięgnąć, aby dowiedzieć się więcej o nowości Disney'a i o aktorach, którzy wzięli udział w tym niesamowitym projekcie, którego efekty możemy podziwiać na kanale Disney Channel.
Ja te pozycje oceniam na mocne 9/10. Jak już pisałam brakuje mi trochę rozrywki dla czytelnika. Ich brak nie obniża oceny, ale gdyby był jakiś wyżej wspomniany element to moja ''nota'' byłaby wyższa o jeden stopień. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz