sobota, 16 września 2017

|Książka| "Girl Online"

Zoe Sugg- brytyjska YouTuberka, bloggerka, autorka, 3 bestsellerów. Ma miliony fanów na całym świecie, a z miesiąca na miesiąc jest ich jeszcze więcej!


Nie ukrywam- od dawna czekałam na tę książkę i nie mogłam się doczekać! Od dawna śledzę poczynania Zoe  na Youtube oraz Instagramie. Lubię jej działalność, a przy okazji uczę się angielskiego. Za czytanie zabrałam się od razu i zajęło mi to bardzo mało czasu, ze względu na moją wysoką chęć i zaangażowanie w fabułę. Super!


Historia opowiada o 15- letniej Penny, która cierpi na ataki paniki. Pewnego jednak dnia postanawia założyć bloga. Miejsce, na którym będzie mogła szczerze pisać o swoich uczuciach. Blog szybko zdobywa dużą popularność, a ona grono wspaniałych odbiorców. Uwielbia dodawać posty, ponieważ wie, że zawsze dostanie szczere opinie i rady, ma osoby na które może liczyć.


Gdy rodzice Pen decydują się na wylot do Nowego Jorku dziewczyna nie jest zachwycona tym pomysłem. Boi się. Ani na chwilę nie chce opuszczać swojego bezpiecznego pokoju z najlepszym przyjacielem tuż za ścianą, gotowym aby w każdym momencie przybiec i rozwiać wszelkie wątpliwość i smutki.
Ta wycieczka zmieni jednak wiele w jej życiu. Na dobre i na złe...


Na początku myślałam, iż ta powieść jest pełna niesamowitych zdarzeń działających na korzyść głównej bohaterki. Po mimo wielu kompromitacji jej blog cieszy się dużą popularnością, nagle znajduje się w Ameryce, poznaje nowe osoby...
Jednakże to w pewnym momencie się kończy. Zostaje zmiecione przez nieszczerość, spiski, kłopoty, zazdrość. Jednak nawet po najmroźniejszej zimie zawsze przychodzi wiosna. Tak samo było i w tym przypadku. Mimo, iż nigdy nie będzie idealnie, a problemy nie znikną to trzeba walczyć i cieszyć się życiem.
A teraz, nie przedłużając- lecę czytać drugą część!

1 komentarz:

  1. Słyszałam wiele o tej książce, wiele dobrego w zasadzie same pozytywne recenzje :) sama jeszcze jej nie czytałam, nie miałam okazji ale w wolnej chwili na pewno po nią sięgnę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń