niedziela, 8 października 2017

|Książka| "Girl Online - W Trasie"

Druga część z serii "Girl Online". Od razu po przeczytaniu pierwszego tomu sięgnęłam po następny. Wciągnął mnie tak mocno, iż pochłonęłam go również w niecały dzień.

Tutaj możesz przeczytać recenzję pierwszej części *klik*

Zoe Sugg po sukcesie jej pierwszej książki nie zwlekała długo i zaczęła pisać następną.


Ta część różni się od pierwszej, aczkolwiek można się było tego spodziewać. Relacja Noah i Penny przechodzi na inny, wyższy poziom. Gdy chłopak prosi ją, aby towarzyszyła mu w jego europejskiej trasie koncertowej dziewczyna zgadza się. Jednakże ten pomysł nie sprawdza się, a para zamiast spędzać dużo czasu razem, oddala się od siebie. Noah jest zajęty ciągłymi próbami i wywiadami, a Pen nudzi się siedząc samotnie w hotelowym pokoju. Takie sytuacje nigdy nie kończą się dobrze, o nie! Nastolatka postanawia zerwać ze swoim chłopakiem, po prostu nie wytrzymuje natłoku zdarzeń i problemów. Postanawia jednak wznowić działalność swojego bloga i Girl Online jest znowu w swoim żywiole!


Sądzę, iż jest to naprawdę dobra książka. Lekko się ją czyta i jest ona miłym dopełnieniem chłodnego wieczoru. Opowiada o ciężkim życiu w blasku kamer i o wyzwaniu jakim jest kariera. Tak łatwo się pogubić i pójść w złym kierunku. Trzeba wiedzieć komu można ufać, na kim polegać. Ciężko jest stworzyć miłość, aczkolwiek wszystko jest przecież możliwe...
"Chociaż to koniec pewnego rozdziału, to nasza historia dopiero się zaczyna."*


*Cytat z książki "Girl Online - W Trasie" Zoe Sugg

7 komentarzy:

  1. Ksiązka wydaje sie fajnaale juz nie na mój wiek hehe

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niekoniecznie dla mnie, ale wydaje się fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz dawno miałam sobie kupić tą książke i w końcu jutro wybieram się po nią <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czytałam tylko pierwszą czść "Girl Online" i całkiem mi się podobała :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Zaobserwowałaś mnie na IG, więc zajrzałam na Twój profil. Oczywiście od razu pomyślałam, o tym, by zajrzeć na bloga. Bardzo ciekawa recenzja! Będę "wpadać" tu częściej 😉

    Pozdrawiam
    In My BOOK 💖
    (https://inmybookofficial.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zacząć od pierwszego tomu :)

    OdpowiedzUsuń