sobota, 2 czerwca 2018

|Książka| "P.S. I Like You"


 "Co robisz, gdy podczas lekcji chemii w głowie wirują Ci, zamiast pierwiastków, fragmenty ulubionych piosenek? Lily po prostu zapisała wers z ukochanego utworu na ławce. Niczego nie oczekiwała, a jednak następnego dnia zobaczyła, że ktoś dopisał kolejne zdanie."



Lily nie jest taka jak inne dziewczyny. Jej styl jest szalony, a muzyka której słucha w niczym nie przypomina popowych piosenek granych w radiu. Lekcje chemii zawsze dłużą jej się bez końca, by choć trochę odgonić nudę nuci sobie różne piosenki, jeden z tekstów zapisuje na ławce. Następnego dnia zauważa, że tajemniczy ktoś, nie tylko zna dalszy ciąg piosenki, ale zaczyna z nią konwersację polegającą na pisaniu listu, a następnie umieszczaniu go pod ławką, w miejscu gdzie nie powinien wpaść w niepowołane ręce.


Lily, tak jak każdy z nas, ma swoich przyjaciół i wrogów. Czytając tę książkę typowałam kim może być jej tajemniczy przyjaciel od listów, aczkolwiek odsunęłam od siebie ten pomysł myśląc, iż byłoby to zbyt łatwe. A jednak, moje przypuszczenia potwierdziły się...
Mimo tego iż można było się spodziewać przebiegu wielu akcji i nie to historia z dreszczykiem niepewności, to książka podobała mi się.
Lubię czasami sięgnąć po z pozoru proste opowiadania, w których trudna miłość gra pierwsze skrzypce. Wszystko było urocze i przedstawione w taki sposób, iż sądzę, że wiele dziewczyn chciałoby przeżyć coś podobnego.
Książka była po prostu "miła".


Autor: Kasie West
Wydawnictwo: Feeria Young
Ilość stron: 392

2 komentarze:

  1. Polecę mojej córce. Dla mnie trochę za młodzieżowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba czas już zapoznać się z twórczością tej Autorki!

    OdpowiedzUsuń