sobota, 16 czerwca 2018

|Muzyka| "Youngblood"

5 Seconds Of Summer- australijski zespół powstały w 2011 roku. 15 czerwca 2018 roku na światło dzienne wyszedł ich trzeci, długo wyczekiwany, album "Youngblood". 
Członkowie zespołu: Ashton Irwin (perkusja), Luke Hemmings (wokal), Michael Clifford (gitara), Calum Hood (gitara basowa)

Tracklista:
Youngblood
Want You Back
Lie To Me
Valentine
Talk Fast
Moving Along
If Walls Could Talk
Better Man
More
Why Won't You Love Me
Woke Up In Japan
Empty Wallets
(Deluxe)
Monster Among Man
Meet You There
Babylon



Już od jakiegoś czasu jestem fanką 5SOS, aczkolwiek ze względów pieniężnych (zbieram pieniądze na ich koncert),nie zamierzałam kupić albumu w najbliższym czasie. Moje postanowienie szybko odeszło w niepamięć gdy usłyszałam urywki kilku utworów. Nie myśląc długo kupiłam swoją płytę w wersji Deluxe, która zawiera trzy dodatkowe piosenki. 
Okładka przedstawia chłopców, jest kolorowa, widać połączenie różnych stylów, które możemy również znaleźć podczas słuchania muzyki. 


Na ten album czekaliśmy trzy długie lata wypełnione ciężką pracą chłopaków. Ta płyta różni się od dwóch poprzednich, to oczywiste, słyszymy, widzimy, ich zmianę czy wybory dalszych ścieżek muzycznych, którymi zaczęli podążać. Znajdziemy tu utwory wolniejsze, aczkolwiek dominują tu skoczne numery, w stylu pop rock. 



W mojej subiektywnej opinii album jest strzałem w dziesiątkę, nie wiem który to już raz słucham ten album, ale na pewno jeszcze kilka (albo i więcej razy) przesłucha. Teraz, do pełni szczęścia, brakuje mi jeszcze Polski na ich trasie koncertowej, 5SOS zapraszamy!

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa czy te brzmienia przypadłyby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam piosenkę "Youngblood"! :) Muszę przesłuchać pozostałych. ;)
    Przesyłam pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń